CONVOCATOR ADUNAREA GENERALĂ A AVOCAȚILOR

Publicăm Convocatorul privind Adunarea generală ordinară a avocaților din Baroul Iași, adunare ce va avea loc la data de 15 martie 2018, începând cu ora 14.00, la Teatrul Luceafărul.

Consiliul Baroului Iaşi, în baza art. 53 alin. 1 din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea și exercitarea profesiei de avocat, cu modificările și completările ulterioare, prin Hotărârea nr. 1 din 2018, convoacă Adunarea generală ordinară a avocaţilor din Baroul Iaşi la data de 15 martie 2018, începând cu ora 14.00, la Teatrul Luceafărul, cu următoarea ordine de zi:

1. Darea de seamă contabilă a Baroului Iași pentru anul 2017, citirea raportului comisiei de cenzori, votarea descărcării de gestiune şi aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al Baroului pentru anul 2018;

2. Raportul de activitate al Consiliului Baroului Iaşi pentru anul 2017;

3. Cuvântul Decanului;

4. Alegerea celor patru delegaţi ai Baroului Iași la Congresul Avocaților (București, 20 - 21 aprilie 2018). Candidaturile în acest sens pot fi depuse la Secretariatul Baroului în perioada 26 februarie – 6 martie 2018, între orele 9.00 – 16.00;

5. Diverse.

DISTRIBUIRE LICENȚE LEGISLATIVE

În ședința din data de 6 decembrie 2017, Consiliul Baroului Iași a hotărât distribuirea, cu titlu gratuit, către membrii baroului a unui număr de 412...

Detalii

PLANIFICAREA AVOCAȚILOR LA ASISTENȚA JUDICIARĂ DIN OFICIU ÎN PERIOADA IUNIE - SEPTEMBRIE 2018

Listele actualizate cu planificarea avocaților înscriși în Registrul de asistență judiciară al Baroului Iași în perioada februarie - mai 2018 au fost...

Detalii

NOTĂ DE INFORMARE A AVOCAȚILOR PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Începând cu 25 mai 2018 a intrat în vigoare Regulamentului General privind Protecția Datelor (în continuare Regulamentul) nr. (UE) 2016/679 cu...

Detalii

EXAMENUL DE PRIMIRE ÎN PROFESIE, SESIUNEA SEPTEMBRIE 2018

Publicăm Hotărârea nr. 367/ 22.06.2018 a Consiliului UNBR pentru republicarea în formă consolidată a Regulamentului – cadru privind organizarea...

Detalii